23 Ocak 2015 Cuma

Senin gibi “Mucize” nin ben…..


    Efendim, yaklaşık olarak iki haftadır yada daha fazla bir süredir, neredeyse her metro yada otobüs durağında-ki en çok metroda- bir filmin posterleri asılı ve durak başına, bunlardan rahat 6-7 adet var, hemde irili ufaklı.

    Geçenlerde sinemaya gittim ki, aslında niyetim bu filmi, yani “Mucize” olarak anılan filmi izlemekti, ancak duvar kağıdı gibi her yerde karşıma çıkan afiş o kadar bıktırdı ki beni, filmin fragmanını bile orada ayakta durup izleyince, “Tamam arkadaş, izlemiş kadar oldum, yeter yani” dedim kendime.Hatta genç bir çift bana, o sırada hangi filmin izlenmeyi hak ettiğini sordular, cevap olarak da onlara “Son Umut” filmini önerdim, çünkü bende ona gittim.

    Şöyle söyleyim, “Son Umut” filmine ait gördüğüm afişlerin sayısı, sadece bir haftada 20’yi bile geçmemiş olabilir, ancak film büyük etki bıraktı bende.Diğer film olan “Mucize” ise, sadece bir haftada 100’den fazla göründü durdu karşıma.

    Yahu bir filmi illa tanıtacak yada sunacak iseniz, biraz az materyal ile gösterin ki, insanlar merak etsin.O kadar afiş ile film soğuttu kendini sinemada izlettirmekten.Evde izleyeceğim bende.


    Bakın mesela bugün, Muhterem Yüzyıl’ın Bal bey’inin filmi geliyor, neydi adı, “Aşk benzer”’li filan bir şey sanırım.Onun bile şimdiden afişleri duvarları süsledi.Gerçi onun afişleri hem A2 ebadında, yani küçük ölçekli kalmış, herhalde filmin gizemini artırmak istiyor olabilir yapımcı.


Hiç yorum yok: