2 Mart 2016 Çarşamba

Blogspot mu yoksa Wordpress'mi ? Seçim Çok Zor

Geçen gün, telefonumda şöyle bir dolaşır iken, Android üzerinden bir reklam geldi.
Wordpress, kullanmamı ve yeniliklerinden faydalanmamı istiyor.Dedim ki, olsun yükleyelim.Yükledim de, ama Blogspot kadar karmaşık değil, tam aksine sade bir kullanıcı arayüzü var.
Deneme bazlı olarak bir, başlangıç yazısı yazıp gönderim dedim.
Şimdi düşünmedim de diyemem, acaba Blogspot sisteminden direkt olarak artık Wordpress altyapısına geçiş yapsam mı?Peki okuyucular ne olacak?Yayın içeriği ne olacak?
Belki de burada kalmaya devam ederim.

1 yorum:

mm dedi ki...

Wordpress daha kullanışlı sanırım, benimde bloguma ek bir hesabım var farklı şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum. Ama gel gelelim bir blogspot değil. Bir de blog için genelde blogspot kullanıldığı için diğer blogları okumak, onlarla etkileşim halinde olmak zorlaşabilir diye düşünüyorum.