11 Ağustos 2014 Pazartesi

Senin Neyine...?

    Akdeniz sahillerinde denizden sonra gelen en güzel şey, akşamları bira eşliğinde yapılan eşsiz sohbetler olur.Bizim beldemizde de, neredeyse her akşam yaparız bu sohbetleri.Bunların kimisi çok çılgın geçer, kimisi ise gayet sakin ve yıldızları izleyerek geçer.
    Bu gecelerden birinde, sanırım bir yada iki sene önce, tatil beldemizin önde gelen gençlerinden bir bayan ile bir erkek arkadaşımızın, sohbet sırasında birbirleri ile çatışmaları ve sonunda bay arkadaşımızın, bayan arkadaşımıza “Senin Neyine ….?” parodisini başlatan sözü ile ağır bir cümle sarf eder.Tabii bu, bayan arkadaşımızı büyük ölçüde zedeler, yıkar ve perişan eder.Karşılık olarak da bayan arkadaşımız,şöyle en okkalısından bir tokadı yapıştırıp deli dana gibi kovalar da kovalar.Ve hikaye böylece gelecek nesillere taşınır.
    Bende, arkadaşlarımdan duyduğum kadarını anlatıyorum sizlere tabii ki.Allah bilir, işin aslında daha neler mevcuttur?
    Şimdi gelelim bu parodinin derinine.Benim bu tatil sezonumda, onlarca kez duydum herkesin dilinde bu sözü duydum duymasına, ve herkesten bir uyarı da aldım.Bu sözü, mümkünse bayan arkadaşımızın yanında söylememizin uygun olmadığını öğrendim.Çünkü bayan arkadaşımız, sözü söyleyen kişiye sanırım, en üst derece “Force” uygulayıp tekme tokat dalabilir imiş.Arkadaşlarım benden o cesareti sergilememi istediler.Açıkcası o cesareti gösteremedim çünkü iki nedeni var.Birincisi, gerçekten bir kadının öfkesini görmekten tırstım, ikincisi ise bu bayan arkadaşımız, orada bulunduğum süre boyunca benimle ne karşılaştı nede bana selam verdi.Sorun nedir hiç bilmiyorum, soramam da çünkü bayan arkadaşımız ortama çıkmadı.
    Bizim bay arkadaşımız aslında, çözülemeyen denklemler sıralaması gibidir, neler diyeceğini yada neler yapacağını kimse bilemez.Bir soruyu yada bir insanı çözmek için tek gereken şeyi ise, zamanıdır.Onu da –arada bir- iyi kullanır.Anladığım kadarı ile, bayan arkadaşımıza burada, birkaç etkili kelimeyi çok hızlı ve seri ve atak kullanınca, kızcağızında morali doğal olarak yerlere yapıştı.
    Kimin tarafını tutmalıyım bilmiyorum ama, bayanlara karşı her zaman saygılı olmaya çabalayan bir erkek olarak ben, bayan arkadaşımızı desteklemek isterim, çünkü herkesin içinde böyle bir tepkiye maruz kalmak, sanırım herkesin moralini bozar.
    Bir sonraki sezona, hangi yeni parodi yada espri, dillerimize dolanır bilemem, ama bu parodi herhalde bir sene kadar daha götürür.Belki, birkaç biradan cesaret alır da bu bayan arkadaşımızın yanında söyleriz bunu, biraz sohbet etme fırsatımız olur.
    Hayırlısı seneye.

Hiç yorum yok: