14 Ocak 2014 Salı

Bir popo, bir düzine bakışa bedel.


    Akşam saatlerinde yer altı taşıma aracımız Metro’dan çıkarken başıma gelen garip, trajikomik, biraz da üzücü bir durumu anlatmak isterim.
    Efendim, ülkemizin kızları güzel midir?Elbette güzellerdir.İster fiziği ile, isterse de zekası yada el emeği ile Türk kızları da, güzel olabilirler.
    Peki insanoğlunun doğasında güzele bakmak var mıdır?Tabii ki vardır, bakalım ki iltifat edelim, bakalım ki hayran kalalım, fazla bakmayalım ki kafayı sıyırıp da abazan hareketler yapmayalım.
    Metroda, araçtan indim, hemen yanımdan geçen bir bayan ben ve birkaç kişi ile birlikte asansöre bindi.İlk sarı kart orada geldi birkaç elemandan.Bayanın poposuna öyle belirgin kaçamak bakışlar attılar ki, ben bunu nasıl fark edebildim, bravo bana valla.
    Neyim ben analist mi?Yüzeye kadar bana yakın duran bir bayan ve geçtiğimiz merdivenler ile hollerden sonra önümden geçip de son dakika golünü benim atmamı isteyen bir bayan mı?Nedir bu şimdi?
    “Baktın mı?” diye soran varsa söyleyim, evet baktım.İnsanoğluyuz, biyolojik olarak odaklanıyor ve bakıyoruz.40 yaşındaki amcadan, 60 yaşındaki dedeye kadar, rahat bir düzine insan fark ettim bu bayanın-Allah vergisi- poposuna bakan, yüzeye çıkana kadar.
    Diğer bakanlar o anda neler düşündü yada fantezi kurdular bilemem, benim aklımdan geçen ilk şey ise, “Neden bakıyoruz?” ve “Niçin bakıyoruz?” idi.
    İnek veya öküz yada başka ne derseniz deyin, umurumda bile değil, çünkü bu soru ciddi.Niçin mi bakıyoruz karşı cinse bu kadar çok?Çünkü ülke genelinde cinsellik seviyemiz KOCAMAN BİR SIFIR arkadaşlar.Öyle halk anketi yada testlere pek bakmayın.Ciddi derecede kötü bir tablo ile ülkemizde bu etkileşim SIFIR.Var olanlar ise ancak tablonun minik bir tarafı ve o da ancak kendini dolduruyor.İmkanı olanlar gece kulüplerine, birbirlerine güvenen arkadaşlar da, “Seks Arkadaşlığı” olarak tâbir edilen yeni arkadaşlık yaklaşımını uyguluyorlar.
    İkinci yazdığım yine bir parça etkili ve pozitif bir etken, cinselliği anlamak için.Maalesef karşı cinsinde sıkıntısı var, ve bu noktada devreye giriyor.Güvensizlik duyuyor bayanlar.Peki neden haklılar dersiniz?Çünkü yiyecekmiş gibi, dokunma azmi ile çırpınırmış gibi, elleme sevdası ile yanarmış gibi tepkiler verdikten sonra biz, kızlar neden bize güvenmek istesinler ki?
    Bayana güven gösterilmeli, ki sonrasında o çok istediğiniz arzu ve şehvet ile iç içe olun ve birlikteliğin tadını çıkarın.Tabii bunu söylemesi kolay da, pratikte yine zordur.
    Açıkcası, durmadan bakılıyor bayanlara.İster derin bir dekolte olsun, isterse de upuzun bacaklar olsun, hiç fark etmez.Karşı tarafı bir kere etkiledi mi, iş bitmiştir.
    Belki şunu sorabilirsiniz, “Kızlar neden göstermek istiyorlar?”Cevap gâyet açık.Onlarda kendileri için sığınacak bir partner arıyorlar.Kendileri için uygun eşi arıyorlar.Güvenilir bir liman, sıcakkanlı bir insan arıyorlar.Tabii istisnalar olabilir, o kadar detaya girmeyim.
    Yakın zamanda, bir tanıdığım bu konuyla ilgili olarak çok doğru öneri sundu.Ona göre cinsellik, özgür olmak demektir, özgür olma duygusu ise şu anda yurt dışı ülkelerde oldukça yoğun.Bizde bu yok, ister kız olsun ister erkek olsun, Türkiye’de ki yaşam koşulları ve gelenek görenekler bunu bayağı bir kısıtlıyor.
Başlıkta da dediğim gibi, bir popo bir düzine bakışa bedel bizde.Bayanlar ilgi istedikleri için kendilerini ön plana çıkarmaya çabalıyorlar, ancak biz bunu farklı algılıyoruz ve sonuç biraz komik oluyor.
İltifat etmekten çekinmeyin, imkanınız az bile olsa bayanlara hediye almaktan çekinmeyin, bakmaktan veya karşı karşıya kalmaktan çekiniyor olsanız bile minik bir gülümse göstermekten çekinmeyin.
Bakın, bakın, bu biyolojik bir etken, kimse engel olamaz.Bayana bakan bayanlarda oluyor kimi zaman, bugünkü bayan örneğinde de olduğu gibi.
Bayanlara ilgi ve sevgiyi eksik etmeyelim biz erkekler.
Sevgilerle.

Hiç yorum yok: