2 Mart 2016 Çarşamba

Türk Filmleri vs Yabancı Filmler

Çok iyi gelen kısa bir süre tatil den sonra, yeniden blog sayfama dönüş yapıyorum.Ve yine bu Mart ayının başlaması ile, yepyeni sinema filmlerinin gelmesi ile başlıyorum.
Evet, Mart ayı gelmiş iken, daha ilk haftadan birkaç adet güzel film geliyor.
Bunlardan gözüme ilk çarpanlar, 5. Dalga ve Zootopia oldu.Tabii araya serpiştirilmiş birkaç adet türk yapımı filmleri de katalım.
Gelgelim ki, türk filmleri ile aram pek iyi değil.Benim detaylı gözle dikkat ettiğim kriterlerde, ilk sorun filmlerin isimlerinden geliyor.
Ben de bir Türk olmama rağmen, filmlerin isimlerini yok, çözemiyorum, anlamıyorum.
Ek olarak da, diğer filmler de komedi, sahnesel olarak ön plana resmedilir iken, bizim filmlerde ya küfür yada normal-sıradan espriler ile dolduruyorlar.
Kısacası listemi yaptım ve gideceğim filmleri seçtim.Mart’ın ilk Cuma’sı öncelikle Zootopia filmine gideceğim.

Daha sonrasında da, 5. Dalga ve Mısır Tanrıları filmlerine gitmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok: