13 Aralık 2013 Cuma

Sert değil, Dert’sin.


    Efendim, haberlerimiz hergün en sıcak haberleri verir dururlar.Kimi zaman Dünya genelinden, kimi zamanda magazin genelinden.
    Birkaç saat önce dışarıda idim, hemen yanıbaşımda oturan gençlerin-ki oldukça gençler eminim- magazin dünyasında, “İkoncan” sıfatında dolaşan bir sözde ikon bozuntusunun, haberini konuşmalarına kulak misafiri oldum.Merak etmeyin, “ikoncan” dediğim kişi geçenlerde bir yazımda kaleme aldığım Eda Taşpınar değil.Onada “ikon” diyorlar ama o hiç olmazsa, bu sözünü edeceğim sıfatsız gibi bir insan değil.Aslında değil merak etmek, kendisi ile aynı etkinlikte tanışmamayı bile tercih edebileceğim, ne olduğu belirsiz bu sözde ikonun haberini merak ettim, daldım gazete sayfasına ve orada haberi okuyunca gördüm, magazin ikonunun haberini.
    Efendim, neymiş,… eşinden alacağı mahkemelik para, aylık birkaç bin TL’ye mi ne denk geliyormuş, ki vah vah…
    Çünkü o para ona yetmezmiş, oğlunu özel okula değil, ancak devlet okuluna gönderebilir imiş.Mimiş,mimiş,….diye diye gidiyor haber.
    Herkesin düşüncesi, fikri özeldir, saygı duyarım.Kendi görüşüme göre ise,…
    Ulan bilmem ne kılıklı “ikon” bozuntusu diyerek söze başlanmalı çünkü böyle bir insan bunu hak eder.Bu ülkede o para ile kendini besleyip, aklını kullanarak geleceğine sağlıklı şekilde yatırım yapabilecek insan çok iken, böyle bir sıfatsızın ki, gerçekten sosyetede yada magazinde cidden ne olduğu-bana göre- belirsiz bir insanı bu şekilde haber etmek, yani gazete bile pişman olmalı derim.O kadar yakalanacak, yada elde edilebilecek tonla haber bulabilme imkanları var iken, niye gidip de bu karaktersiz sıfatsızı haber etmişler ki?
    Kimse kusura bakmasın, böyle habere sinirlenmemek olmaz.Yetmeyen o parayı, tuvalet kağıdı diye kullanıp k..ını bile siler bu sıfatsız.
    Görüp de suratına tükürmek istiyorsanız, buyurun haberin linki…


Hiç yorum yok: