1 Ağustos 2011 Pazartesi

Kimsin sen Gizemli-Güzel Bayan "S"?

Eskiden, "7 Tepe" olarak bilinen tarihi kentimiz İstanbul şimdi 77 tepeye mevcut.60'lı yada 70'li yıllarda kimbilir nasıldı bu büyük şehrin nüfus durumu?O zamanki tarihleri bilemem, ama şimdiki zamanı söyleyebilirim, neredeyse 20 Milyonu bulmuş, hatta çoktan geçmiştir bile.
Bu 20 milyonluk insan selinin arasında, güzellikleriyle, erkeklerin gönüllerini yakabilecek derecede onlarca güzel bayanda var ve ben pek çoğuna her sabah ya Anadolu Yakası'nda Kadıköy ve Üsküdar'da, yada Avrupa Yakası'nda Taksim, Karaköy yada Beşiktaş'ta rastlıyorum.Bu güzellerimiz, Türkiye Best Model yarışmasına katılsalar, inanırım ki son 10 yılda çıkan tüm birincilik adaylarını solda sıfır bırakırlar.
Ve ben bunlardan yalnızca birisini yazacağım: Gizemli Bayan "S".
Beni iş yerime götüren otobüs hattımı neredeyse 1 aydır kullanıyor ve ben bu bayanı daha 2 hafta oldu fark edeli.
Gizemli bayan arkadaşın otobüste oturduğu yer hep aynı, aracın arka kısımlarında.Normalde ben, ya orta kısımda yada arka kısımda otururum.Bugün sabah arka kısımda oturasım geldi ve benden 3-4 durak sonra da bu Gizemli Bayan "S" geldi ve her zaman oturduğu yere oturdu.Her yolcu gibi, bu bayanda, yolculuk boyunca kısa aralıklarla uyumaya çalıştı.Son birkaç yılın "Best Model Of Turkey" yarışmalarında birinci olan ve sözüm ona güzel olarak vurgulanan bayanlar (Neslihan Önder,Tuğçe Güder,Senem Kuyucuoğlu, Tuğçe Sarıkaya-Yalanları İle Gündeme Düşen Manken-,... v.s.) bu gizemli bayan "S"'in yüzündeki doğal güzelliği görseler herhalde kıskançlıktan sinir krizi geçirirler.Rengarenk gözlerinin parıltısı ve ruj sürmemiş olmasına rağmen, sabah güneşinin altında ışıldayan o dudakları bu Ağustos ayı boyunca da görmek ve hatta olursa bu bayan Gizemli "S" ile tanışıp arkadaş olmak da bana kısmet olsun.
Gizemli Bayan "S", en çok kime benziyor diye soracak olursanız eğer, göz rengi ve yüzünün detayları dışında, Anne Hattaway'e oldukça benziyor diyebilirim.Neden bu bayan arkadaşa, Gizemli Bayan "S" dediğimi soracak olursanız onunda cevabını hemen yazayım buraya, boynunda, "S" harfli altın bir kolye bulunuyor ve onu ilk gördüğüm anda ilk olarak kolyesi gözüme takıldı.Bu Gizemli Bayan "S"'i sadece haftaiçi sabahları görebiliyorum otobüs ile Avrupa Yakası'na giderken.Haftasonu yada akşam Anadolu Yakası'na dönüşte hiç rastlamadım.Akşam iş çıkışında da görmeyi isterdim bu Güzel-Gizemli Bayan "S"'i.Kısmet, birde bakarsın belki birgün kazara tanışırız ve arkadaş oluveririz.

Hiç yorum yok: