10 Ağustos 2011 Çarşamba

2 Aydır Güncellenemeyen WİN-7 Güncellemesi

Nasıl ki gerçek Dünya'ya uyum sağlamak için biz kendimizi sürekli güncelliyor ve en son versiyonda bulundurmaya çalışıyorsak, aynı prensibi dizüstü ve masaüstü bilgisayarlarımız da uygulamaya çalışıyor.Ancak zaman geliyor, eksik bir komut yada ufacık bir dosya-ki bunlar da genelde DLL uzantılı olan- verileri yüzünden işletim sistemi bir türlü kendini güncelleme yapamıyor.Yada yapıyor, ancak 20'de 1'i kalıyor ve aylarca olmuyor.
Eski sistemlerde daha da zordu, ki gerçi Windows-95 ve 98'de bile benim tek hatırladığım, oyun oynayıp oynayamayacağımdı. Xp'nin meşhur "Service Pack-2" paketi ile güncelleştirmelerin önemini kavramış oldum.Yine de bir bitlik ufak bir dosya bunlar.Bir veri bile eksik oldu mu hemen sorun çıkıyor.
Win-7 ise Microsoft'un en son çıkardığı işletim sistemi ve bir önceki sistemden, yani tamamen rezillik abidesi olan Vista'dan ve büyük payın sahibi XP'den performans olarak çok daha iyi.
Ancak onunda diğer sistem kardeşlerinde ki gibi güncelleme sorunu çıkıyor.
"Kod66a" sorunu iki aydır ekranımda ve onun yüzünden, normalde 1 dakikadan az sürede kapanması gereken bilgisayar 5-6 dakika kadar bekliyor güncellenip kapanmak için.En sonunda sinir oldum ve netten arama yaptım.
Googla'da bulmuş olduğum, PcSözlük sayfasında bu güncelleme sorunu için gerekli çözüm anlatılmaktadır.
Siz siz olun, bilgisayarınızı her daim düzgün ve güncelli tutmaya bakın.

Hiç yorum yok: