25 Haziran 2014 Çarşamba

Haremlik Selamlık Sahiller

    Efendim, sıcak mevsimin efendisi Yaz Sezonu'na hoşgeldik, sefa getirdik.Ve bu sezonda yine, kutsal ayımız Ramazan'ı da karşılamaktan sevinç duyacağız.
    Sahiden duyabilecek miyiz?Bugün söylemesi ayıp bir haber okudum, gülsem mi yoksa en iyisinden sövsem mi bir türlü karar veremedim.
    Bir ilimizin müftüsü müdür nedir, adam çıkmış demiş ki, erkek ile kadın ayrı denizlere girmeliymiş, yoksa oruç öylesine oruç sayılır imiş.Aynı yerde girmek caiz değilmiş ne yazık ki.
Ahhhh çok üzüldüm bir bilseniz, sevdiğim bayan ile aynı sahilde giremeyeceğim denize.O Fethiye'den girecek, bende Bodrum'da denize girecem, iftar saati sırasında Marmaris'te buluşacağız.

    Kimse kusura bakmasın ama, din artık oyuncak durumuna geldi ülkemizde.Müftü yada küftü her ne ise, yahu o erkek/kadın ile Allah arasında olan bir durumdur, eğer kişi karşı cinsinden etkileniyorsa ve oruç kabul değilse bunu Allah bilir, sem ne oluyorsun da "öylesine oruç" diyebiliyorsun?
Yok arkadaş valla, artık oruç tutmanın, zekat vermenin yada sevaplık bir şey yapmanın bile tuzu biberi kaçtı Türkiye'de.
    Baksanıza, hocamız Nihat Hatipoğlu'nun bile ne kadar ücret alacağını yada helalli mi yoksa helalsiz mi alacağını düşünmeye başladı insanlar.Yahu birader, hocanın ne alacağını düşüneceğine git bir diğer -sözde- oyuncu, sanatçı statüsüne gizlenenlerin aldıkları dudağı çatlatan paraları eleştirin.Bu adam yaşını almış, her Ramazan'da çıkıyor, hiç olmazsa bir şeyler söyleyip duruyor, diğerleri bunun yanına bile yaklaşamıyorlar yahu.
    Benim tavsiyem, dine karşı inancınız nasıl ise o şekilde hayatınızı sürdürün.Sonunda bunun hesabını herhangi bir insana değil, direkt yaratıcıya vereceğiz,... zamanı geldiğinde.
    Kitabımız gerçek, onu okuyalım, orucumuzu yine tutalım, tutamayanlar da gönülden ne kopuyor ise sevap olarak bağışlayabilirler.Öteki taraftan gelen bir kur farkı yada hisse değeri yok, gönülden kopan ne kadar ise, o bile Allah katında bir iyilik olacaktır.Ben buna inanırım.
    Tatilimde tam Ramazan ayına denk düştü hem, oruçlu iken sahile gittim denize girdim, misal kız arkadaşım yanımda değil, o alışverişte, denizdeki rastgele bir bayana birkaç metre yakındayım, şimdi ne oldu otomatik olarak oruç bozuldu.Ya arkadaş güldürme beni, benim orucum, bozulursa da benim sorunum.

Hiç yorum yok: