28 Mayıs 2013 Salı

Tek Bölümle Yola Devam


    Yaklaşık iki haftadır kafamda bloğu bölmeyi ve ilgili konulara göre yazıları hazırlayıp sunmayı düşünüyordum ki, blogları da çoktan hazırlamıştım.Ancak fark ettim ki birden fazla blog ile uğraşırsam kafam karışacak.Gerçektende karışacak.Bunun için arkadaş tavsiyesi bile aldım geçenlerde, memleketten.Yazlığımızda ki arkadaşımız “Amip” Paşa ile adaş olan yeni arkadaşımdan bununla ilgili bir tavsiye istedim ve o bana bloğu hiç bölmeden tek başına yürütmemi söyledi.
    Haklı, o kadar karmaşık bir durum ki şu blog kavramı yani ben bile nasıl yada neden başladığımı kimi zaman hatırlamıyorum.Yeni arkadaşım da açmak istiyor, şimdi hocamın oğlu ile benim onu gaza getirme vaktimizdir.Onada açtıralım ki, oda yazsın bir şeyler.Zaten tek blog sayfaları benim yada birkaç arkadaşımın ki değilki.Koca Dünya’da bir günde kaç bin blog girişi yapılıyordur kimbilir?
    Ha bu arada, bir önceki yazımdaki resimleri nasıl oldu silmeyi başardım, hiç bilmiyorum.Şu anda o yazımdaki resimlerin çoğunluğu görünmüyor, okuyan arkadaşlardan özür dilerim, ufak bir teknik arıza yaşadım.Hahaha.Diyorum size, yeri geliyor kafayı bir çorba gibi karıştırıyor bu Blog Dünyası.
    Artı o kadar yeni bir kavram da değil Blog konsepti.Bunun yanında Vlog gibi videolu günlük olarak tabir edilen bloglarda var ve hergün her dakika üstüne yüzlercesi katlanıyor.Ne büyük alan şu internet alemi dimi?
   
    Durmak yok, yazmaya devam!!!

Hiç yorum yok: