5 Şubat 2013 Salı

30. Kilometrede 10.958 Gün

    Sıcak bir iklimde doğmuş olsamda, Kış Mevsimi zamanında doğdum ve kendimi bildim bileli Kış'ı Yaz'dan daha çok sevmişimdir.Nedense, yayla havası deniz havasından daha bir iç açıcı gelirdi hep.Akdeniz Bölgesi'nin sırtları olan Toroslar'ın yaylaları çok güzeldir.Kısmet olurda bir gün ev sahibi olursam oradan, emeklilik yıllarımı orada harcarım.


    2013 yılının Şubat ayı geldi çattı, benim için.2012'nin kıyamet sıkıntılarından uzaklaşıp yeni bir yılın başlangıcını da geçtikten sonra şimdi sırada yeni bir yaş için mumları üfleme zamanım geldi.

    Gelelim başlığa, Şubat ayında 30. yılımı kutlayacağım.İnsan hayatının önemli bir kilometresine geldim.Acaba hangi cümle ile bunu kutlamam gerekir, "30'lu yaşlara geldim çok şükür." yada "30 yaşına geldik, bakalım bundan sonra 40'a kadar nasıl bir yol bekliyor bizi?".
    Belki önemli değişiklikler yapmam gerekecektir bu yaşta, hayatımın ilerleyen safları için.Ancak evliliğe daha var sanırım.Önceki çalıştığım iş yerindeki amirim ve Mimar Patronum bana, 35 yaşından önce evlenmememi söylediler.Ne kadar doğru yada ne kadar mantıklı bir yaklaşım onu bilemem.Tek bildiğim daha 5 yıl gibi, uzun bir sürem var bunun cevabını görmek için.
    30. yılda toplam gün sayım 10,958 oldu.Tam olarak hangi gün olacağı da, o da benim sırrım olsun.Koskoca 30 yıl geçip gidiyor derken, bir yandan 10 bin küsür gün yaşamışım diyorum.Sanki çok büyük bir rakam değilmiş gibi geliyor öyle değil mi?

    Bundan 3 yıl önce 10.000 günüme denk gelen tarihte iken, bunu arkadaşlarımla paylaşmak istemiştim üniversitede.Çok gereksiz ve vakit kaybı olarak görmüşlerdi.Tamam belki gereksiz bir zaman israfı, sonuçta vermiş olduğu şey ufak bir eğlence.
    Hepsinden çok, hayat devam ediyor.Hayat bir Yolculuk ve bizde onun yolcularıyız.
    Nice mutlu senelere bana.

Life is a Voyage, and we are the Voyagers.    
Anonymous        

Hiç yorum yok: