14 Ocak 2013 Pazartesi

Gıcık oldum, saldıracam sana!!!

    Sanat dünyası, sinema dünyası birbirinden güzel ve yetenekli oyuncular ile dolu.Hepsi de belli deneyimler ve başarılar ile iyi konumlara gelmiş insanlardır.

    Tabii bazen, sanatçılarımıza gıcık olan insan olur, yeteneğini beğenmeyen insan olur veya da yaptığı şok durumlara gıcık olan insan olur ve bu listenin dahası da gelir.
    Benim de var isterse Türkiye'nin en iyi yeteneği olsun yada sanatçısı ama insan insandır, çok umursamam.Geçen gün haberlere çıkan bir haberden sonra fark ettim ki ülkemizde sanatçıya yada tasarımcıya gıcık olup, tekme tokat saldıran insan bulunuyor.

    Barbaros Şansal, geçen günlerde Gümüşsuyu'ndaki evine giderken iki kişi tarafından saldırıya uğradı.Haberler öyle gösterdi.Moda tasarımcısı olan Şansal'ı ilk olarak 1-2 yıl önce idi sanırım "Yemekteyiz" programında görmüştüm.Şahsen tanışmadım, iyi bir insan mıdır kötü bir insan mıdır yorumum yok.Ama Barbaros beyin başına gelenlere üzüldüğümü bildirmek isterim.Böyle, her gıcık olduğumuz sanatçıya-gerçi çoğuna sanatçı bile demem- yada şarkıcıya bir köşede yakalayıp tekme tokat saldırma girişiminde bulunursak ülkede sanatçı kalmaz.Örnek verim mesela, benim oturmakta olduğum mahallede bir genç oyuncu yaşıyor.Ama sersem herif o kadar çok kendini beğenmiş ki mahallelinin nefretini kazandığına adım gibi eminim.Biraz da arabalara karşı sevdası var ve bu araba hastalığı yüzünden zaten mahalleli bundan nefret ediyor.Ailesi de, kendisi şöhret oldu diye bir havalarda bir havalardalar.Geçelim bu serseriyi şimdilik.
    Barbaros beye buradan geçmiş olsun dileklerini iletirim.

Hiç yorum yok: