5 Ocak 2012 Perşembe

Akşam Trafiğine Hediye: Müzik

İstanbul'un akşam trafiği tam bir işkencedir.Yeri gelir yirmi dakika da varırız, yeri gelir bir saatten fazla bir zamanda da varırız gitmek istediğimiz yere.
Genelde, akşamları telefona yüklediğim dizilerden seçmece yapar izlerim, yada radyoyu açar kayıtlı olan 4-5 frekanstan birini dinlerim; trafiği ve şehrin yakındaki-uzaktaki siluetini izleyerek.
Dün akşam da radyo dinledim.Dizi izlemekten sıkılmıştım.2 tane müzik bir anda kulağıma takıldı kanallar arasında dolaşırken.Bir tanesinin ismini öğrendim, diğerinin ise sadece albüm ismini öğrenebildim ve akşam evde nette karış karış arayarak buldum.
Açıkcası, şehrin çekilmez trafiğine bu iki şarkı nasıl oldu da beni bile kendimden alıp başka bir diyâra götürdü, hiç anlayamadım.Abartıya kaçmadan her akşam birer kez dinleyebilirim bu iki müziği.

Belki tarzınıza uygun gelmez, belki sevmezsiniz.Saygı duyarım, yinede ben paylaşacağım.

Hiç yorum yok: