13 Ağustos 2013 Salı

Parfüm

    Geçen gün, sosyal medya sayfamda ve okumakta olduğum gazetedeki bir yazının hemen kenarında, ısrarla satın almamı isteyen ve bunun içinde sanatçı moduna girmiş birini reklam ederek satış yapmaya çalışsan bir parfümün hikayesi bu.
    Adı bilindik ve Dünya çapında bilinen bir parfümün ismi üzerinde yalama yapıp sonrada onu, kadınları etkileyen parfüm olarak satmak nasıl bir kafa yapısı gerçekten anlamadım.
    Sırf sinir ettiği için reklam, girdim baktım.Efendim, bizim sanat dünyamızda, sözde sanatçı olarak birkaç şarkıyı söyleyip, her türlü anti-güzel kıvrımlarını sergileyen ve "sanatçı" sıfatından çok, kendine daha çok yakışan kelimeleri alması gereken bir şarkıcıyı, birazcık photoshop hilesi ile tüketicinin önüne dürtmüşler ve parfüm olarak satmaya kalkmışlar.
    Herşeyin sahtesinin çıktığını şu günlerde, bir kere bir şeyi iyisi ile istiyorsak, o zaman paraya kıyacak ve gidip kalitelisini alacağız.Şimdi bu zorla reklamını yaptıran parfümü gidip almaktansa Tekin Acar'dan gidip ordaki personelin yardımı ile parfümü kendim seçmeyi tercih ederim.
    Ha şimdi, bu parfümü yerden yere vurduk ya, hemen üreticisi her türlü lafı gönderir.Çünkü internetin sokaklarından birinde bir blogda gördüm, bir kullanıcı bunların hepsini denemiş ve gerçekleri net bir şekilde insanlara paylaşmış ve hemen tehditleri yemiş eleman.İster iyi bir şey üret, ister kötü birşey üret yinede emeğe saygısızlık olunca, insan öfkeden kendini kaybediyor.
Parfüm, parfümdür çokda üstelemeye gerek yok bence.Ha illa ihtiyacım varsa giderim yerine, oradan seçer alırım.

Hiç yorum yok: