27 Eylül 2012 Perşembe

Onlar Erdi Muradına, Sıra Bizde Şimdi

2012'nin Eylül ayı benim için tamamen yorucu geçti diyebilirim.
       Öncelikle, ayın sonuna doğru bir arkadaşımın düğünü için İstanbul'dan kalktım ve memlekete yolculuk ettim.Vardığım zamanda hem damat adayımıza sağdıçlık ettim hemde oradaki arkadaşlarımı elimden geldiğince görmeye çalıştım.Tabii sonuçta iş dünyasına adım attıktan sonra, istediğin kadar süreye sahip olamayınca, kısıtlı bir süre ile ancak birkaç arkadaşı görebiliyoruz.


       Düğün ile ilgili olarak çok fazla detay vermeyeceğim, ancak sonuçta iki gencin birbirlerini sevip, beğenip sonunda bir mutluluğa adım atmalarının verdiği mutluluk tabii ki değerle ölçülemez.Madalyonun diğer tarafındada benim kısmetim var tabii ki.Bende düğünde belki kendime bir iki kısmet çıkar diye beklemedim de değil yani.
       Ki aslında çıktı gibide, mesela gelinin apartmanından bir komşusunun kızı ile çok garip bir şekilde tanışma faslımız oldu, düğünden sonraki 1-2 gün, apartmanın önünde.Bayanın kendisi daha yeni üniversite öğrencisi, ama tatlı mı tatlı, hoş mu hoş bir bayan sonuçta tabii.
       Şimdi, İstanbul'da olduğum için, sürekli olarak bu Kısmetleri takip etmem yada irtibat halinde bulunmam gerekir, ama uzaktan ilişkilerde her zaman sıkıntılar yada sorunlar veya da ilişkinin içinde ufak çatlaklar her zaman vardır ve olur da.Belki de İstanbul'dan ayrılıp memlekete geri mi dönsem?
        İş arayışına yeniden başlamam ve bir iş bulabilme umudu içinde oradan buraya CV göndermem acaba bana bu Kısmetler ile ilgili ne kadar bir geri dönüş sunacak?
       Gerçi bir kısmetim daha var, oda başka bir yerden, hiç beklemediğim bir yerden çıktı karşıma, ki bakalım o nasıl gelişmeler gösterecek önümüzdeki günlerde?
        Gerçi bunlar çok, ama çok çok derin konular, ki bu kadarını bile kafana takmayacaksın.Bana hep derler arkadaşlarım "Sen, sevmeye bak; gerisini boşver kardeşim.!"Doğru olabilir.
        Bence hep birlikte böyle yapalım sevgili okurlarım, yeni bir ilişki de yada aşkta, tonlarca soru ve düşünceyi bir kenara atalım ve sadece sevmeyi bilelim.

        Arkadaşım evlendi ve uçtu yuvasından, şimdi sıra bizlerde.Darısı bana ve arkadaşlarıma bakalım.

Hiç yorum yok: