2 Mart 2015 Pazartesi

Tutmadı Güzelim Film...

    Haftasonu şöyle bir sinemaya bir uğrayım dedim.Yeni filmler var mı, yok mu, eskiler ne durumda derken, gişenin önünde buldum kendimi.    Matrix'in yaratıcılarının son eseri "Jüpiter'in Yükselişi" herhalde tuttu ki, kapış kapış izleniyor.Bizim sinemamızdan da birkaç film oldukça keyifli görünüyor.Disney'in son animasyon başarısı olan "Big Hero 6" filmi ise ayrı bir eser.Filme diyecek birşey bulamıyorum, ilk fırsatta DVD yada Blu-Ray' ini alabilirim.
    Gelelim, geçenlerde sözünü ettiğim şu meşhur aşk temalı filmimize, hani "Aşk sana benzer" isimli bir film vardı, hatırladınız mı?Fahriye Evcen'in filmi, ve sinemalarda boy gösterirken çok tutulacağını düşündüğüm film idi.
    Beyazperde'nin sayfasında, vizyon filmlerini şöyle bir göz gezdirim derken, bu filme ait yapılmış olan yorumlara bir uğradım.
    Birkaç düzine yorum ve onda dokuzu, filmin rezalet, vasat, basit, sıfır ve kurgusuz konusuz bir iki saat ziyanından başka birşey olmadığı yazılı idi.Beğenen birkaç kişi de olmuş gerçi ama resmin bütününde film hakkını verememiş.Valla üzüldüm.
    Yapımcı ve senarist bari üzülmese, yeni bir film çeker belki kurtarır bu durumu.Yapımcıdan hiç ses yok ama filmin yorumları ile ilgili.Yoksa başından beri biliyor muydu, filmin bu kadar ayaklar altına alınacağını?
    Kısacası üzüldüm, yazık oldu filme.Gerçi gitme imkanımda olmadı ne yazık ki, o kadar da gidecem, gidecem demiştim oysa ki!!!İş yoğunluğu işte, filme ayıracak bir iki saatimiz bile yoktu o sıralarda.Telafi olarak, çıktığında DVD olarak alırım.

Hiç yorum yok: