6 Mayıs 2013 Pazartesi

Arkadaşlıktan Çıkartılmak

    Ne güzel bir haftalık tatil yaptım da bana yaradı demiştim de hep beraber dinlemiştik beni, İstanbul'a bir döndüm ki ne göreyim?
    Uzun zamandır görüşmek için fırsat bulmaya çalıştığım bayan arkadaş beni habersizcesine silmiş.Aslında bu bayan arkadaşın yerinde olsaydım bende kendimi silerdim.Nedenini de size şöyle anlatayım.
    Efendim pek çok şirket geliyor çalışan çıkartıyor yada çalışan işe alıyor.Benim çalıştığım şirket de yurt dışından büyük bir darbe yedi ve bu neticede pek çok çalışanı hem çıkardı hemde birkaçı kendi çıktı.Bende, memlekete gidip geldim ve gelir gelmez, penaltı yemiş gibi işten çıkartıldım.İçime doğmuştu, sezmiştim ancak beklemiyordum.Gelelim bu bayana, iş yerine hergün gidip geldiğim otobüsteki bir beyfendi abimiz bana kendi şirketinde çalıştığı bu bayan ile tanıştırma teklifi verdi ve mail adresimi rica etti.Hemen bir gün sonra bayan ile yazışmaya başladık ve Ekim ayı içinde de sürekli yazıştık.Daha sonra Face profillerimizi aldık ki konuşmaya oradan devam edelim.Ancak bayan arkadaş sanal alemi çok kullanmıyordu.Bende kendimce bir söz verdim ki bu bayan ile tanışana kadar resimlerine bakmayacaktım.Öylede yaptım, daha hiç bakmadım, tabii direk gözüme kadar giren profil resmi hariç.
    Kendisini nasıl bilirsin, diye sorarsanız, şöyle söyleyebilirim ki, kıvırcık saçları ve gülümsemesi ile gerçekten cana yakın ve güzel bir bayan ve sanırım su sporlarını beğeniyordu.Özellikle denize karşı özlemi var, pek çok yazışmalarımızda deniz tatilinden söz ediyordu.
    İlk seferinde beni sileceğini çünkü profil paylaşımlarımın biraz fazla uygunsuz olduğunu söylemişti.Bir baktım ki doğruymuş, hemen düzelttim ve onunla görüşme için kendimi hazırlamaya koyuldum.Ama işte, şirketim çıkartılırken içerden alacaklı olduğum paranın bir kuruşunu bile veremedi o zamanlar.Bayan arkadaşımız Avrupa kıtasında, bense Anadolu kıtasında oturuyorum ki artı o çalışıyor doğru düzgün vaktinin olmadığını dile getiriyordu.
    Bu hafta başında bir döndüm ki beni arkadaşlıktan çıkarmış.Üzüldüm mü?Aslında hayır.Neden derseniz, hiç mi başka bayan yok dışarıda arkadaşlık kurmaya hazır yada bir sohbet-muhabbet etkinliği içerisinde olmaya?Çok var.Şimdilik kısmetimiz askıda olabilir, bu demek değildir ilelebet kapalıdır.Eğer on yıl önce olsaydı bu durum yani üniversite zamanımda, bu kızdan ciddi anlamda nefret ederdim.Şimdi ise, Allah yolunu açık etsin ve güzel bir eş önüne çıkarsın bu hayatta dileyerek, selamımı gönderirim burdan.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

helal olsun, olgun bi yaklaşım olmuş... denizde balık çok, önemli olan sana uygun balığı bulmaktır...

Unknown dedi ki...

Oltamız elimizde, oturur bekleriz göl kenarındaki yerimizde. :--))