7 Mayıs 2012 Pazartesi

3 Silahşörlere bir yeni üye :)

Nasıl ki kadınların düzenli olarak takip ettikleri belirli dergileri varsa, biz erkeklerinde her ay düzenli olarak takip ettiğimiz birkaç tane dergilerimiz var.


Ben genelde teknoloji dergileri, Magazin-Kültür-Moda(hepsi bir arada) olan genel sosyal dergileri ve bilim-kültür dergilerini takip ederim.Arada bir de olsa tasarım dergilerini de şöyle bir incelerim.


Bu ay ikinci sayısı çıkan ve ilk sayısını da son anda bir kitapçıda yakalama fırsatım olan yeni Erkek dergimiz GQ'yu tanıtacağım.


İlk FHM dergimi, üniversiteye başladığım zamanlarda, kuzenim sayesinde almıştım.Sayesinde derken, onun hiç elinden düşürmediği dergisi merak edip ve gidip almak olarak kast ettim.O zamana kadar hep PCnet yada CHİP veya N. Geographic dergilerini takip eder, FHM ve Esquire'nin adını bile bilmezdim.FHM ile diğer dergilere de tek tek başladım alışmaya ve şu anda her ay kesinlikle aldığım 3 dergi oldu: FHM,Esquire ve BOXER.
Gerçi BOXER ilk ikisine oranla, bayağı bir zaman sonra çıktı ama diğer iki dergiye oranla daha farklı bir içerik ve görsellik ile çıktığı için benim onayımı kazandı.
Şimdi ise geçen ay ilk sayısı çıkan GQ, yani nam-ı diğer Gentleman's Quarterly isimli dergimiz, diğer 3 dergiye oranla biraz şişkin.Yani ilk iki sayısıda resmen kalınlar.
İlk izlenimim, ne kadar gerekli yada gereksiz bilgi varsa içeriğe koydukları ve aralarına bir parça da güzel kadınların röportajlarını sığdırdıkları oldu.İlk sayıyı kaçırdığım için direkt 2. sayıdan bu izlenimi çıkardım.
Diğer dergilerin zevki bir başka ise, aynısı bu dergi içinde geçerli benim için.Ben beğendim içeriğini, ve sonuç olarak her ay alacağımız dergiler listesine bir yenisi daha eklenmiş oldu

Hiç yorum yok: