14 Kasım 2012 Çarşamba

Bunları Alabilir miyiz?

Bilgisayarlarla haşır neşir olduğumuz şu zamanda her türlü bilgisayar aksesuarı gelmiş geçmiştir elimizden.
    Ama bazı ürünler var ki, "Yaw şaka mı bu?" demek geçer içimizden.Kimimiz hayran kalır, kimimiz saçma bulur, kimimiz "Big Bang Theory" tarzından olup ilk gördüğü yerde alır bu ürünleri.
Efendim, benim gördüğüm bu iki örnek ile bırak karizma yapmayı "APTAL" damgasını yemem garanti olur benim, eğer ki alırsam.
    İlk ürünümüz bir USB Bellek.Bir tasarım firması tarafından tasarlanmış bir ürün bu ancak fiyatı biraz cep yakıyor.1100-1900$ dolar arasında ve altın gümüş gibi farklı seçenekleri ile değişen bu ürünümüzün en büyük özelliği uzaydan gelmiş olması.Yok yok, hepsi değil, sadece baş kısmı gerçek bir meteordan gelmiş firmanın söylediğine göre.
    Apophis isimli bu USB, adını 2036'da yakınımızdan geçecek olan meteordan almış.
    Gelelim ikinci ürünümüze.Bu ürün herkese tanıdık gelecek çünkü kendisi bir İpad Mini.Ancak bu model biraz fazla pahalı, çünkü tümden altın kaplama.Yakın zamanda tablet almak istediğimi belirtmiştim zaten, ama kusura bakmayında görgüsüz gibi gidip de bir tableti şu şekilde almak......
    Yani ne söylenebilir ki buna?Bu tablet için cebimden 5000$ gibi yüklü bir para çıkartmak, bence cidden öküzlüktür.5000$ ile ben kendime çok iyi bir Bilgisayar hazırlattırım yada gider iyi bir televizyon alırım veya daha da abartır bir Cruise yolculuğuna çıkarım.Hatta üstüne de aynı tableti normal versiyonu ile alırım ve gemide hayatımı yaşarım.



    Tabletçiler, aman uzak durun Altın İpad'den.

Hiç yorum yok: