7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bazen Fişi Çekmemiz Gerekir.

Ne kadar uzun bir süre olmuş yazılar yazmayalı.Mart ayının başlarında yazdığım yazıdan sonra, bir anda dinlenme moduna çektim ve bu tüm 40 günlük süre boyunca yalnızca iki şey ile uğraştım.Birincisi klasik olarak iş hayatım, ikincisi ise G.A.T.A.'da askerlik işlemim.İkincisi için ayrıca bir yazı şu anda hazırlamaktayım, o yüzden onu sonraya saklıyorum.
40 gündür internetten kendimi uzaklaştırmak bana çok iyi geldi.Kimi zaman geliyor ki insanın gerçekten kendini bir şekilde yeniden başlatması(RESETLEME) gerekiyor.
Sürekli bir koşturmaca içerisindeyiz ve bu koşturmacanın içinden 6 saatlik uyku artı 8-9 saatlik iş sürecini çıkarınca geriye kalan saatleri organize şekilde kullanmakla uğraşıyoruz, tabii kimi zaman hesap tam tutmuyor, mesela İstanbul için bu hesaplamaya trafiği de katarsak -diyelim ki 1-2 saat- o zaman elimizde bize kalan süre de azalıyor.Daha bunun eğlencesi var,arkadaşlar ile buluşması var,yada belki bir sinema seansına bileti var,...var da var ve hiç bitmiyor.
İlla herşeyi de acele bir şekilde yapacaz diye bir kural da yok bence.4 günde bitmesi gereken bir işi niye 2 günde bitirmemiz gerekiyor hele birde şu anda yaklaşmakta olan şu sıcak havalarda.Yanılmıyorsam Nisan'nın ortasından beridir 1-2 ufak yağmurlu hava dışında günler oldukça sıcak ve günlük güneşlik geçiyor.Aslında direk yukarıya bakmama gerek yok, insanlara bakarak da bunu anlayabilirim çünkü giyim farklılığı bunu açıkca gösteriyor.Birkaç gündür dikkat ediyorum, bayanlarda hafiften dekolteler sunum olarak sergilenmeye ve pantolon çizme yerine etekler ve açık ayakkabılar giyilmeye başlanmış.
Anlıyorum ki YAZ gelmiş durumda, hemen kapının öteki ucunda ve şunun şurasında Haziran'a az kalmışken bizi sımsıcak bir hava ile selamlayacak.İyi ki İstanbul yeditepe, bazı yerleri sürekli olarak esiyor, mesela Acıbadem-Çamlıca bölgesi.Bizim evin bulunduğu sokağın bir ucundaki apartmanların birinde bile klima yok çünkü tüm Yaz ayı boyunca sabahtan akşama kadar pofur pofur eser, pencerelerden.
Bu Yaz mevsiminin daha sıcak geçeceğini söylüyor hava durumu, bakalım önümüzdeki aylarda göreceğiz.

Hiç yorum yok: