8 Şubat 2012 Çarşamba

Benim 10.592'ci günüm, peki sizin kaçıncı gününüz?

Yaşadığımız şu Dünya'da her insanın kendine has özel bir günü vardır.Doğduğu gün yada evlendiği gün, veya özel bir olayın yaşandığı bir gün,...v.b.
Saya saya bitiremeyiz belkide bu günleri, o yüzden şimdilik bahsedeceğim tek gün var o da Doğumgünümüzdür.

Dün ofis olarak doğumgünümü kutladık ve uzunca bir zamandan sonra açıkcası böyle güzel bir doğumgünü partisi yaşayacağım aklımdan geçmezdi.

Şirket bana çok güzel bir parti verdi ve bende partinin komedyen kahramanı oldum.
Yaşım sorulduğu sırada, masadaki sohbet hangi yıldan kaç gün aldım ve hangi yıla kaç gün borçlu idim falan gibi, hiçbir zaman anlayamadığım muhabbeti önüme getirdi.
Cevap olarak patrona, toplam yaşadığım gün sayısını söyledim.
10592 gün. Kaç insan acaba merak edip de bu şekilde bir hesaplama yapmıştır kendi yaşına ilişkin?
Patronun toplam gün sayısınıda ofisteki bir bayan personel ablamız hemen o anda hesaplamak istedi, ancak hesabı bir-iki basamak yanlış yapınca verdiği cevap hepimizi gülmekten kırdı geçirdi.
Verdiği rakam, bir insanın yaşamasına imkan vermeyecek bir ömür idi, tam 703 bin küsür gün....
Ancak bütün bu kahkahanın asıl baş sorumlusu kim? Tabii ki ben, benden başkası varmı?
Dileğimi sordukları zaman ise, uzun zamandır geçerli olan dileğimi söyledim.Onca uzun bir zamandan sonra yeniden birini sevebilmekti dileğim.
2011, açıkcası bana başlarda pek iyi gelmedi, dostluk olarak özellikle.Arkadaş dediğim birkaç insandan yediğim darbeler ile neredeyse yıkılma noktasında idim, ama onlardan eski olan ve "ESKİ DOSTLAR" diye tabir edeceğim arkadaşlarım ve kardeşlerim bu açığı kapattılar ve arkadaşlığın önemini bana yeniden göstermiş oldular.Sağolsunlar varolsunlar.
2012'nin ise sevgi ve mutluluk dolu bir süreç yaşatmasını diliyorum kendime.
Mutlu Yıllar sana Tasarımlı İç-Mimar: (N) :)

Hiç yorum yok: