25 Haziran 2012 Pazartesi

Ben bittim, ama o bitemedi.

Efendim, şu sıcak ve güneşli geçen günlerde ve yılın en uzun günü olan bugünde yapılacak en güzel şey nedir?
     Tabii ki deniz kenarında yanında arkadaşlarınla ve her türlü plaj aksesuarınla(kitap,gözlük,güneş kremi,kız arkadaş,...v.b.) birlikte güzelce zaman geçirmek varken ne yazık ki söz konusu iş trafiği olunca bunlar biraz yüksek beklenti olarak bir rafta bekliyorlar, tabii şimdilik.
     Benim için şu anda, iş sonrası yapılabilecek ve bu sıcaklardan uzak durabileceğim tek yer ise serin evim oluyor, zîra ki pek çok arkadaşım şu anda ya şehir dışında yada benim gibi hergün iş sonrası yorgunluğunda evin yolunu bulmada.
     Tabii evde de zaman geçirmek için bir şeyler yapmak gerekir.Kim dedi dizi izlenebilir diye?Yok canım ben almayım, eve geldiğimde zaten kalan zamanım çok az oluyorken birde oturup o iki saatlik, sözüm ona çelik çubuk gibi esnetilmiş boş dizileri izlemeye niyetim yok.Daha bir ay kadar önce hayatımızı yok etmiş olan bir oyunun en düşük seviyesini bitirmem neredeyse koca bir ay zaman aldı.
     Kimden bahsettiğimi anlamışsınızdır, en yakın arkadaşımız ve gerçek kötülük efendisi Diablo kardeşimiz tabii ki.
     Daha ilk seviyesini yeni bitirebildim ve son dakikaları geçebilmek için, sabırdan da fazlasının gerektiğini öğrendim.İki deneme ve ancak ikinci denemede Diablo'yu ancak mağlup edebildim ki ondada çevrimiçi diğer birkaç oyuncu ile birlikte, yardımlaşarak.Solo olarak tek başına ucuna kadar gelmişken dayanamadım.Oyun gerçekten sınırlarını zorluyor, ki şimdi önümde daha zorlu bir seviyede yeniden başlıyor koca macera, bu sefer nasıl ilerleyebileceğimi hiç bilmiyorum.
    Belki ara verip birazcık gerçek hayata dönmem iyi gelebilir.
    Deniz tatiline hemen başlayamam çünkü henüz iznimi almadım.Tabii bu bir bahane değil, haftasonları açık olan onlar yüzme havuzu yada tesisler var iken koca İstanbul'da.Ancak çoğu zaman Cumartesi günleride çalışmamız gerekiyor ki bu sıcağın altında çalışmaya insan nasıl katlanabilir, birde bu var.

2 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

bende cumartesi çalışanlardanım.

Görüşmek üzere

www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

Unknown dedi ki...

Hangimiz değiliz ki şu güzel Cumartesi günlerimizi çalışarak geçiren?