23 Ocak 2012 Pazartesi

Nasıl Alacağız Bunun Ölçüsünü?

Her erkek dergisinde(BOXER,FHM,ESQUIRE,...) ve her türlü yazıda yada nasihatlerde geçer, kadınlara hediye alırken, hele birde özel olarak bir hediye alırken, ölçülerini, nokta atışı yapmış gibi bilmeli ve en güzel kombinasyonu seçmelisiniz.
Alışveriş söz konusu oldu mu, bayanların beyni erkeklerden 100 kat daha fazla elektrik harcıyor.Tabii onlarla birlikte gidersek bir sorun olmaz, biz bekleriz onlar da her türlü çeşidi denerler ve nihayetinde bir karara varabilirler, ama iş hediye almaya gelince,..
Yani onların yanında olupda gidip hediye seçimi yapmak biraz gözden düşmemize neden olabilir diye düşünüyorum bir erkek olarak.
Ama hediyeyi de düzgün tutturmak çok önemli, yanlış beden alırsak, onları aldattığımızı bile düşünebilirler ki, en ufak bir şakanın bile ilişkileri bitirebileceği bir zamandayız.
Efendim şöyle izah edelim ki, konumuz bayanlara özel anlarda hediye almaktır ve genelde tüm erkek dergilerimiz bu özel günler içinde hep aynı hediyeleri almamızı önerirler: İç Çamaşırlar.
Hadi biz erkeklerin durumu normal; yani bir atlet ve bir boxer veya da ev içinde giymelik güzel bir röpteşambır ile idare edebiliriz.
Peki bayanlar? Geçenlerde kafama takıldı bu soru ve bunu cidden gidip kendimce denemek istedim.
Taksim-İstiklal'deki bir mağazaya gittim.Özellikle Cuma akşamı iş çıkışı saatine denk getirdim ki hem ortam kalabalık olur hemde kimseye çaktırmam, bir bayana iç çamaşır alacağım diye. (Naptın sende be kardeşim, görende seni çamaşır sapığı sanacak, rahat ol dostum!)

Her tür ve renkte, ayrıca her ölçü be bedende olmak üzere sayısız kombinasyonlar var ve ben bunların arasında sadece 5 dakika kalınca, içinden çıkamaz bir duruma geldim.Neyseki bir bayan personel yardımıma yetişti ve sordu, "Kaç numara?Bedeni nedir acaba?"
Eyvah şimdi yandık! Ne bedeni ne ölçüsü? Hiçbir fikir yok aklımda be kardeşim :(
Neyseki üniversiteden kalan ufak bir ânı yardımıma yetişti.
Üniversitede iken tanıştığım bir bayan ile kısa da olsa bir arkadaşlık kurmuştum.Arkadaşım, iki farklı ölçüde sütyen kullanıyordu.Biri 36-E, diğeri de 34-DD olarak geçiyordu.
Yani bir bayan normalde birden fazla farklı ölçüde sütyen kullanabiliyorsa, Eeee??
Şimdi bu kızcağız benim yeni ilişkiye başladığım bir kız arkadaşım olsa, ben buna hangi ürünü alacam? 

Olmadı açık açık cesaretimizi toplayacağız ve sevgilimize-eşimize- danışıp öğreneceğiz bunun yöntemini başka çaremiz yok.
Buna en güzel örnek olarak Evli ve Çoçuklu  (Married With Children)  dizisinin 3. Sezon-6. Bölümünü izlemenizi öneririm.
Bir erkeğin alışveriş yapma sıkıntısını, özellikle iç çamaşır alma sıkıntısını çok komik bir dille gözler önüne seriyor.
Bayanlara hediye alacaksak, hele ki özel bir hediye alacaksak iyisi mi önceden birkaç bilgi edinmeden yola çıkmayalım.
Sevgiler.

Hiç yorum yok: